başlık

Kardeşlerim bende.Çıldırmış halde kpss ye hazırlanıyorlar.Akli melekeleri normal düzeyde değil.Çok endişeleniyorum onlar için.İnşallah iyi geçer sınavları onların ve herkesin.Moralleri iyi olsun diye yemek yaptım onlara birde arkadaşları gelmiş tavşanlıdan oda bizde şu an.Hayret ettim eşim müsade etti ya gelmesine.O da ayrı bir mevzu.Çok kıskancızda.
Çok yakın ahbabımızın annesi vefat etti bugün birde gece onlara gittik geldik.Bir aydır yatıyordu hastahanede.Allah rahmet eylesin.Büyük oğlu hariç herkeste rahatlamış bir ifade vardı.
İşyeri kaynayan kazan.Denyo müdür hoş tutması gereken insanları karıştırıyor malesef.İşlerini alt kattakiler hallediyor sanki denyo işte.Müdür müdür müdür????Herkes politik.Haklılığı ispat ahiretteki kayıtlara kalıyor malesef.Allaha havale edip tam gaz işlerime asılıyorum.Birde yanımdaki kız sürekli ama sürekli şikayet edip durmasa şahane olcak.
Yani bugün yorgunum.İşten gel yemek hazırla 4 kişi artı biz etti altı cenazeye git gel.Saat 12 ütü yapıp yatmam lazım.Kardeşler iki saat sonra gidecek.Yatak bana nasıl çekici geliyor.Yarın fincan fincan kahve iç.Bitmez yarın yahu geçmez zaman.Geldiğim gibi yatıcam.Çok yorgunum çooookkk.

Hiç yorum yok: