ZAMAN

Bugün yarın derken ne çabuk geçiyor şu zaman yahu.Güya her günü yaşadıklarımı yazıcaktım buraya tek tek hiç unutmamak için ama nerdeee.Çok Yoğunum ya zaman bulamıyorum hıh sevsinler.
İşyerinde yalnızım şu an kimseler yok.Zaten bir bekçi kıyafeti temin edip işe öyle geleceğim ben.Burada devamlı çalışan tek zat benim.Herkes olur olmaz izin kullanıyor.Bazen gücüme gitsede işi bekçiliğe vurup gülüp geçiyorum doğrusu senin yaptığın, suistimalci olma diyoruuum düzene uymaaa diyorum ölee yani.
İşler iyi sayılır.
Müdür bey işleri iyice serdi.Bana sormadan birşey yapamıyor.Ama zamma gelince 50 kaatçık zam aldım.O 300.Vicdanı rahattır eminim.Şu an geziyor bir yerlerde sıkıntı basmışta.Olsun bakalım bu semerlenme halininde sonu gelir elbet deyi kırıp dizimi e zaten mecburiyetten çalışıyorum.İşimide seviyorum aslında bide amirim amir olsa bişiler öğrenebilsem.
Havalar çok sıcak ve klıma bana çarpa çarpa çalışmakta.Çalışmayınca sıcağın buharı boğmakta ölee bir yaz hali.Şımarıklık oldu ama yaa yuh bana demi.Tarlada çalışmadığım için şanslıyım güneşin alnında değiliz şükür.

Bu hafta sonu işle güçle geçti güzel sayılırdı.Geçen hafta bursaya gittik.Kayınvalidemlerde kaldık alışverişimizi yaptık.Çok güzeldi.Kocacığıma pantalon banada iki çok şahane ayakkabı aldık.Çok istediğim spor ayakkabıma kavuştum lakin 15 gün oldu bir yürüyüşe başlayamadık.Neden çünkü zaman yok.Zamanı yönetemiyoruz çünkü beceriksiziz biz.Bölee tv nin karşına geçtikmi bitti.Bu hafta muhakkak başlıcaz çünkü artık bu göbek beni deli ediyor.Eşimin kıyafetleri çok yakıştı ona kıskanıyorum ama yapacak bişi yok.Ama çok feci kıskanıyorum offff offff.

Kardeşlerimden ikisi kpss denen saçmalık için sınava hazırlanıyorlardı yaa artık iyice sıyırma durumuna geldiler.Bu hafta bitiyor.İnşallah onlarda diğerleride kazanırlar.Senelerce oku öğretmen olucam diye ama olama sonra kpss çalış hemde o konuları hiiç görmemiş olsanda neden türkiyede yaşıyorsun yazık yaa.O kadar kızgınlarki sisteme.Haklılar.

Ve milli maç.ŞAHANEYDİ.Hayatımda izlediğim tek maçtı ve kalbim duracaktı.Futbol kesinlikle sağlığa zararlı bir spor.Acaip geriliyor insan yaa.O son dakkalarda ne dua ettik yaa.Bayrak hazır balkona çıkıcam yaaa.Veeeeeee goooll.Gece 2 ye kadar dolandılar aman allahım mahşer yeriydi sanki.Keşke her konuda bu kadar duyarlı ve kalabalık olabilsek.Havai fişekler neyim patladıldı.İçimden hep aha bişi patlatılıyor siz bişi patlatmayın len diye geçirdim.Burda bişi olmadı allahtan.Maça sevinip silah atan öküzlere diyecek laf bulamıyorum.İnsan gibi sevinemiyorsan sevinme kardeşim.Yarı final maçını kazanmayı hem çok istiyorum hem çeyrekte burası böyle yıkıldıysa finale kalırsak ne olur tahmin edemiyorum.Allah hayırlısını versin.Magandalarda maçı izleyemesin inşallah.

Hiç yorum yok: