çivisiz dünya

İşyerindeki ortaklardan birinin yakını öldü.Yalakalık olsun maksatlı mevlüdüne gidildi.Mecburen teşrif ettim.Ve işyerinden aptal kız beni deli etti.Bugün rahatsız olduğu halde işe gelemeyen hatun şıkşıkıdım giyinmiş arz-endam eyledi.Offf nasıl sinirliyim anlatamam.Ve çıkışta kendini kenara çekip -dışlanan maduru oynuyor-müdür tayfasının karılarını yanına çekti.Nasıl bir ruh halidir anlayamıyorum.Düşündükçe deli oluyorum.Bu tür hesapları yapamadığım için kendimede deli oluyorum.
-Dosdoğru olup böyle sivrilmekten nefret ediyorum.Akan suya bırakamıyorum kendimi ben yaa.Ama olmadığım şeyleri başkalarının yapmasına deli oluyorum işte.Önemsiz şeyleri kafama takabiliyorum işte.Birilerine bişeyleri diyebilmeyi o kadar çok isterdimki.
-O kıza ağız dolusu diyeceklerim var birikip duruyor ama desen de birşey olmayacak.Çalışıyor olmaktan nefret ediyorum.
-İş bilmeyen insanların arasında çalışmaktan nefret ediyorum.
-Bilmediğini bilmeyen insanlarla olmaktan nefret ediyorum.
-Benden daha az bilgiye sahip olduğu halde siyasi konumundan birine müdür demekten nefret ediyorum.
-Bildiğini nacizane söyler halde dile getirmekten nefret ediyorum.
-Devamlı safa yatıp bilmiyormuş gibi yapmaktan nefret ediyorum.
-Hiç iş yapmadığı halde müdüre yalakalık yaparak benden fazla maaş alan bir kızla aynı odayı paylaşmaktan nefret ediyorum.
-Devamlı hatalı iş yapılmasına müdahele edememekten nefret ediyorum
-Büyük bir işyeri burası çok ortaklı ve devletin malı deniz yemeyen keriz mantğıyla devamlı başta patron yok diye acaip suistimallerin yapılmasından nefret ediyorum.
-Bütün haksızlıklara zemin hazırlayıp olanlara dahil olup müdahele etmeyen insanların beş vakit namazında insanlar olmasından nefret ediyorum.Dini kullanmak nasılmış ahanda olayın göbeğinde öğreniyorum.Ve ben dinini diyanetini bilen biri olarak tüm bunlara şahit olmaktan bişi yapamamaktan nefret ediyorum.
-Nasıl müslümanım işte diyorum susuyorsun bişi yapmıyorsun sende onlardansın.Nasıl hesap vericem bilmiyorum.Çizgimden şaşmadan devam etmek istiyorum.Burası bir film stüdyosu sanki yaa şaka gibi herşey.
-O kızdan nefret ediyorum.Üzerine kusmak istiyorum.Tam bir pislik.Ve eğer burda dinini bilmeyen biri çalışsa islamiyet bu mudur diye ataist olur eminim.O kadar yani.Off çok doluyum çookk.Ve burda bunları kimseye anlatamıyorum anında herkes duyar şehir karışır o kadar yani mübalağa yok.Çok doluyum yaa ...
-İnandıklarımın kendini bilmez insanlar yüzünden değişmemesi için isyan etmemek için ALLAH a dua ediyorum.
-Düzene uymadan insan gibi işimi her zaman düzgün yapmak için dua ediyorum.Boşver yaa sen de uy bunlara demesin diye nefsime hakim olmaya çalışıyorum.




DÜNYANIN ÇİVİSİ ÇIKMIŞ EFENDİLER SİZ ÇIKARANLARDANSINIIIIIIIZZZZZZ DİYEMİYORUUUMM


ÇİVİYİ YERİNE ÇAKANLARDAN DA OLAMIYORUM ÇIKARANLARDANDAA...


9 yorum:

CaDı dedi ki...

Selam, heryerde aynı dertler. Özel sektör, devlet fark etmiyor malesef. Sana da Allah kolaylık versin, her sıkıntılı günün bir ferahı vardır:)

FECFAC dedi ki...

amin teşekkür ederim...

ilham perisi dedi ki...

Anladigim kadariyla hasizliga tahammul edemeyen bir yapin var.Fakat cogu zaman hayat ve sartlarimiz bizi susmaya itiyor.Ve dedigin gibi insan haksizlik karsisinda susunca kendini cok kotu hissediyor.�nsallah birgun sevdigin bir ortamda calisirsin ,huzur icinde ...

FECFAC dedi ki...

teşekkür ederim ve umarım öle olur...

Adsız dedi ki...

benim gibi bozuk düzene ve sahte yüzlere isyan eden biri daha...en kötüsü de maddelediğin gibi hiç bişi yapamamak..yok yani tembellikten değil ya hani yapsanda durumu kurtaramıyor olmak ve daha da batıyor olmak asıl mesele...
'' düzeni böyle bozuyorlar..sonra da sevgi dolu dünya diliyorlar''..

iltiriş dedi ki...

bende bundan nefret ederim

insanlar riyaya bürünmüş

cenazelere gitmem bilirim ki cenazeye gelen insan son görev için gelmez yukarıda da baksedilen şeyler için gelir

arkadan konuşulur birbirlerini süzerler vs vs düğünler gibi

islamiyet nedir üzerine herkes laf eder ama islamiyeti anlayan bilen yaşayan olarak insanlar sınıflanır

ve bu güzel dinin yasakladığı şeylerden biri de gıybettir gıybet ve dedikodu aynı şeydir

ister doğru olsun ister yanlış birisi hakkında konuşulmaz Allah gıybet yapanları sevmez

Bu dinin diğer esaslarından biride

insanları sadece Allah'ın yargılayacağıdır

yani insan insanı yargılayamaz
onun takvasını bilemez

takva ise dış görünüşle anlaşılamaz

insanların hakettikleri yere gelemedikleri serzenişi üzerine

İnsan kendisine takdir edileni yaşar bu yaşantısında bunu haketmiş veya haketmemiş değil yaşantısında rızaya ne kadar uyduğudur

ve ayrıca neyin hayır neyin şerr olduğu bilinmez

insanoğlu şikayet etmek yerine şükretmeli şükreden bir insan olarak kimbilir Allah ona mükafatı bu dünyada veya ahirette verir

kısaca sorun diğer insanlarda değil bizden kaynaklanmaktadır

insan durup kendine bakmalı çünkü kendi hayatından sorumlu başkalarına baktıkca kendini göremeyecektir sadece kendinde şu bu meziyetler olduğunu sanacaktır

Adsız dedi ki...

Sayın 3k nick'li Allah dostu kusursuz müslüman mükemmel insan,
Öncelikle sizi saygıyla selamlayıp önünüzde engin bilginiz ve sınırsız hoşgörünüzden dolayı saygıyla eğiliyorum.
Terbiyesizce ve de çok fazla insanca Yazdığı yazısından dolayı fecfac'a çok güzel haddini bildirmişsiniz, sizi tebrik etmeden geçmiyim dedim.
Hakikaten,böyle dinini ve haddini bilmeyen, bilgi birikiminin ve seviyesinin farkında olmayan gıybet yapıcı, dedikoducu insanların haddini bildirmek gerekmektedir.Bu da sizin gibi ulemalara düşmektedir.
Aslında sizin blog'larınızı biraz incelemiş olsaydı belki biraz bişeyler öğrenirdi ama bi cahillik etmiş işte.
Onun fırsatı olmamış incelemek için blog'larınızı,belki fayda görürüz hep beraber diye benim 6.5 dakika göz atmam sonucu karşılaştığım 2 örnek koyayım buraya da bakanlar ibret alsında öğrensin hakiki müslüman büyük insan nasıl olur.
1-)http://yevmiyedefteri.blogspot.com/2008_04_01_archive.html
sayfasındaki
"Eşime gelen slaytı yıllar öncesinden görmüştüm ama bizim cahil insanımız
yada birşeylere hizmet ettiğini düşünen sevgili internet kullanıcılarımız
hemen altın bulmuş gibi e-posta ile Tüm tanıdıklarına dağıtmaktan geri durmaz
Zaten fazla çoğunun bildiği de budur e-posta göndermek İe de belli adreslere girmek
(ie veya tarayıcı nedir deseniz bilmez)"

müthiş onurlandırıcı asla aşağılamayan son derece seviyeli tam bir müslümanın örnek yorumu
ve
2-) http://yevmiyedefteri.blogspot.com/2008_03_01_archive.html
sayfasındaki
"son sözümüz Türkiye'de üniversitelerde ders veren proflar ya sizler tv'lerde nutuk atacağınıza önce kendinizi yetiştirin öğrencilerinizi adam gibi okutunda sonra laik maik vs nutukları atınız baksanıza yetiştirdiklerinizin haline insan gülmekten ölüyor
dağdaki çoban Ali
bunlardan akıllıdır."
yazınız.

Rabbim fecfac'ı ve bizim gibi cahil,bilgisiz,haddini bilmez insanları affetsin inşallah.Ama belki siz şefaatçi olursunuz da sizin peşinizden cennet'e gideriz inşallah bizlerde.
Sonsuz hürmetlerle ellerinizden öperiz sayın alim 3K.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
iltiriş dedi ki...

fecfac ben seni tanımam etmem senle alıp veremediğim de yoktur

bu dağdaki çoban aliyide tanımam etmem

bu zavallı kişi hakkında düşündüklerimi de burada paylaşmak istemem gerçi bu durumla ilgili bir kaç laf kendi blogumda ettim

artık anlayan anlamıştır

gönderdiği yorumları yayınlamayacağımı bilsin

ayrıca şunu da bilsin

ben herkes gibi insanım

şefaat edip insanların günahını bağışlayamam

gitsin biraz kur'an okusun bu arkadaş iletirsen sevinirim (yani bu post ona aracılık etsin)