zaten gök gürlüyor...

Herkese tek tek cevap verecek zaman yok şu anda ama yazmasam hemen çatlarım ölürüm kalırım falan.
Arkadaşlar olay beni eklemedin olayı değildi öykücü bu sana .Benim olayım değil.Subiyi ben şu an kapanmış olan ve takip edilmeyen bir yerden 2 yıl evvel bulmuştum.Olay popülerlik olayı değil.Farkındalık durumu sadece.Bu kişisel bi blog ve reklam olayı bilem yok para neyimde kazanmıyorum ki ben.İncelik sadece.İçini döküyosun neden okunsun birileri bişeyler paylaşsın diye tamamen güzellik yahu.Seni ben eklemeyim o eklemesin e neden okuyorum o zaman.O anı sana ayırıyorum anlamaya çalışıyorum yada yeni şeyler öğreniyorum ciddiye alıyorum vs.Eklesem ne olur yani.Popüler olmak için mi tüm olay.Benim eklediklerim bana popüler geliyor o kadar.Popüler olan blogların geçmişine bakarsan onlarda bizim gibiydi.Neyse öle işte.Bunları yusuf yusuf halinde yazıyorum ve kendimi nereye atsam diyorum.Gök gürültüsünden çok korkuyorum.
Ben düzenli okuduklarımı mesai harcadığım ve okuyayım diye mesai harcandığını varsayarak tamamen duygusal nedenlerle ekliyorum ohhh canıma değsin.KONU ASLAAA VE ASLA BENİDE EKLEYİN DEĞİLDİ.ARZEDERİM....

13 yorum:

etipuf dedi ki...

eline sağlık desem bir polemiğin adımını mı atmış olurum bilemnem ama eline sağlık yazdıkların için....
ben okuduklarımı merak ettıklerımı ekledım..doğru söylüosun okunmasam yorum yazmasam yorum almasam delimiyim ben kendi kendimede konuşurum yada defter alır yazarım dimi ama?
yağmur ne güzel...keşkle burda da yağsa...zira bu sıcak havalar depresyonu tetıleyıcı...

Öykücü dedi ki...

Ben seni de kara kaşın gözün için eklemedim -zaten tanımadığımdan kaşın kara mıdır çok emin de değilim-okuduğum için,ben burayı okurum dediğim için ekledim.Bunu da yazdım.

Yorumlarım kapalı benim.Bu blog işinde de acemi sayılırım.Senin beni eklediğini bile neden sonra farkettim.

Sana bir suçlamada bulunmadım, hatta iltifat ettim, beğenimi dile getirdim.

Son yazında ne demek istedin, bana mı kızmışsın, kızmamış mısın,kızmışsan niye kızmışsın, ben kızılacak ne yapmışım,canına ne değmiş,niye değmiş HİİİİİİÇ anlamadım.

Öykücü bu sana dediğin bölümden sonrasını çok dikkatle okumama rağmen anlamadım.Şu dakikada bile bana kötü bişi mi demiş, olayın benle alakası nedir, başka öykücü mü var yoksa uleyyn gibi pek çok soruyla boğuşmaktayım.

Butejoy anlamış kendisini tebrik ediyorum.Polemiğin ilk adımları içinde öpüyorum hatta.Alah analı babalı büyütsün, polemik düşerse hiç üzülmesin zira polemikler düşe kalka büyür.

;)

FECFAC dedi ki...

öykücü
*kaşım karadır,
*blogunu takip ettiğim için ekledim
*nayır suçlama yok iltifat yerini buldu.veee hatta senide buradan bildiğim üç kişi daha buldu...
*ben eklesem ne eklemesem ne durumunaydı anlaman gereken!
*benim bildiğim başka öykücü yok
*polemik yok o işin mecazıydı ve yorumlar yayınlamama hakkını kullanmak için yönetiliyor.düşünür gibi yazdığımdan ve direeek yayımla dediğimden boşuna boğuşmusun.Üzüldüm.Kendine iyi davran...

Öykücü dedi ki...

Beni günde 15 kişi falan okuyor ayol:) Ben eklesem ne eklemesem ne derken bunu demek istemiştim.Bana yaptığın sitemi sugibiye yapmamışsın da;)

Sugibi ve öykücü tamamen aynı durumda.İkimizi de eklemişsin, ikimizde farkedince sana yorum yazmışız.Bana "beni eklememişsin gibi sitem etmişsin" sugibiye etmemişsin.Ben seni ekledim -sitem ettiğin için değil- sugibi hala eklemedi.

Ama sen herkes neden popüler blogları ekliyor vs diye kocaman bir yazı yazıyorsun altına yorum yapıyorum ben seni de ekledim, popülerlikle işim yok diye vs.Hemen yazı döşeniyorsun öykücü bu lafım sana diye.

Şimdi bu durumda sana yorum yazmamak daha mı iyi olacak fecfaccım? Sugibi yazmadı laf da yemedi:) Ben yazdım direeek yayımladığın bir yazı döşendin:)

Öykücü bu lafım sana diyosun ama sugibi bu lafım sana demiyosun:)

Kara kaşlı olman ii bişi.Gözlerini güneşten korur:)

Benim yorumlarımı yayımlamadan kendi cevabını yayınlamadan da ii bişi:))Kavga eder gibi bi görüntü olmasını istemem çünkü hakkaten senle tartışmak falan istemem.Sinirlenmiyorum sadece şaşırıyorum.Hatta garipsiyorum.

Sevgiler..

etipuf dedi ki...

bişi sorcam çok cahılce olabılır:) tıklayanların adresı görülüomu?

etipuf dedi ki...

nası yaptın ya annatsana ben beceremırum off ya...

etipuf dedi ki...

ÖYKÜCÜ BAYAAA İÇERLEMİŞSİN SEN ...BOŞVERİN ARKADAŞLAR...
OKUYALIM
OKUSUNLAR
OKUSUN....
TARTIŞMAYA GEREK YOK-ZİRA STRES ATMAK İÇİN BURDAYIZ...
YANİ BURAYIDA ZEHİR ETMEYELİM BİRBİRİMİZE...
POLEMİK YARATMAK DEĞİL YAZILARINI TAKIP ETTİĞİM BİRİNİ YÜREKLENDİRMEKTİ DERDİM..
HADİ ÖYKÜCÜ SENİ DE EKLIYORUM TEHLİKEYE MAHAL VERME SENDE BENİ EKLE:)

etipuf dedi ki...

çok söyleyen hiç söylemez oldun...seni beklıyorum...

şugibi dedi ki...

hiii adım geçmiş nasıl da kaçırmışım:)
hemen açıklıyım; linklerimi uzun zamandır güncelleyemiyorum. üşengeçlik, tembellik falan. ama üçünüz de sık kullanılanlarımdasınız. hatta uzun zamandır okuduğum, artık can ciğer olduğum mesela mayonez bile linklerimde değil orada. ulaşması daha kolay çünkü. linklerimden de çoğu artık yazmıyor, hatta silinmiş bloglar bile var aralarında.

aslında bu link işini o kadar önemli bulmuyorum ben kendi adıma. zaman buldukça sizi okuyorum ve seviyorum yani kısacası yeter ki gönüller bir olsun linkler hikaye:)) ama linklerimi bi güncelliyim tabi en kısa zamanda.

ha bi de bana popüler demeyin, bozuluyorum. valla bak.

FECFAC dedi ki...

sugibi
gözümsün....

Öykücü dedi ki...

Sugibi,

Popüler olman çok içten ve güzel yazıyor oluşundan.Bence kötü bir şey değil.Sonuçta okunmak için yazıyoruz.

Ben seni tesadüfen buldum ve her gün okumaya başladım.Sonra arşive döndüm o sıra sen arşivi sildin:)

Uzun uzun ve sık sık yaz:)

Fecfac,

Bu lafım da sana ;) neden yazmaz oldun?

sessiz balik dedi ki...

gerçekten fecfac
seni bekliyoruz ,iyisin di mi ?

etipuf dedi ki...

fecfac iyimiş arkadaşlar meşgulmüş sadece işlerle....
fecfac bak herkes merak edıo hadiii