bencil olmayalım yaa....

Şimdi iyiyim ben.Biraz sisli herşey ama iyiyim yani.Evcazımı temizledim gelen oldu giden oldu dün şurdaydım diye yalan attım herkese.Sonra akşam oldu falan bi dışarı çıkamadım.Sonra internete giremedim.Neden dünkü tahrifattan bağlantı kabloları etkilenmiş işte ondan.Canımcım yaptı sonunda.
Neyse valhasıl kelam diyeceğim odur ki ;
şimdi ben blog yazıyorum başkalarını da okuyorum.Kimilerini devamlı bazen onlarca blog geziyorum.şimdiiiiii şu link ekleme olayı varya kenara okuduğum ,takiptekiler vs. deyi bundaki kriter nedir yaa.İllaki popüler olanlar mı eklenmeli yani.Sanki onların çok umrundayız biz.Herkes okuduklarını eklese dürüst dürüst nolur yani.Anlamıyorum yaa.Öykücü yazınca farkettim.Bende eklememişim okuduklarımı bağlantı vermiyorum falan.Oku çöpe at yok böle yaa.Yapmayın.İlla eklemek gerekmez ama ne bileyim ya bana bencilce geldi.Belkide işin racanu farklı.Ben daha anlamadım.Anlatabilen varsa buyursun.Motive olmak lazım motive etmek lazım.Okunduğunu hissettirmek lazım.Ben gezerken genelde kısa da olsa yorum bırakırım benim gibi sevindirik olur sanırım ya herkesi ondan, belki de yada emeğe saygı.Öle işte çok uykum var ama yazmak istedim yinede yalnış olan yeri düzeltin olur mu.
Allah herkese rahat rahat uykular uyanılası sabahlar versin...

2 yorum:

Öykücü dedi ki...

Herkesin popüler olarak nitelendirdiklerini eklemesi normal bence.Bu siteler neden popüler çünkü "çok iyiler".

Mesela benim sitem.Çok okunan bir yer değil ki.Yani ben link versem ne vermesem ne.Bu yüzden okuduğum halde link vermediğim siteler var.Önemli değil gibi geliyor.Ama bi sugibinin sitesi link verse okur sayısında patlama olur zannımca:)

Ben yine de okuduklarımı mümkün mertebe ekliyorum.Seni de ekledim çünkü okuyorum.Ben reklam olsun diye değil de okuduklarıma ulaşmak kolay olsun diye ekliyorum.

Bir kaç okuduğum site daha var.Su gibiden falan ulaşıyorum onlara diye eklememiştim.Gidip ekleyeyim bari.

Sevgiler..

etipuf dedi ki...

ikinci kez kaydedıldım..mutlu oldum ben seninle aynı fikirdeyım..teşekkür ederım:) bende kaydettım