sakinim...


Kaç gündür yazamıyorum.Baştan yoğundum düğünler falan.İki gündür de sessiz sedasız düşünüyorum.Yazmak istediğim konuşmak istediğim çok fazla şey var fakat dut yemiş bülbül gibiyim susuyorum.Bi kablo olsa kafamda bi delik takılınca sese dönüştürse yada yazıya şahane olurdu.İzliyorum olanı biteni.Müdahele etmeyince de aslında herşey yine devam ediyor.Yorulmaya ne hacet.Akan suya bırak kendini serin serin.Boğuluyorum gibi ama şu an umrumda değil.Saat 14,30 da kalktım.Hala uyumak istiyorum.Depresif bir hal ama sakinim.Çok sakinim.Uykum var sürekli.Rüyamda prisonbrek dizindeki başta t-bag beş kişi peşimdeydi.Çok kötüydü acaip korktum.Kurtulmaya yakındı tlf çaldı uyandım.
Sağ karnımdada acaip bi ağrı var.Gittikçe şiddeti çoğalıyor.Havalar sıcak.Muahabbetler aynı.Bişiler yapmak lazım bide işe girmem lazım.Seçimlerde var.Askerler ölüyor.Pasif vatandaş şeklinde yaşıyorum işte.
not: fotoğraftaki kelebek dünyada sadece fethiye de kelebekler vadisinde yaşıyomuş.Hemde şeffaf çok güzel ya değil mi?Ben etkilendim.


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Fecfaccım en kısa zamanda gönlüne göre bir iş bulursun inşallah.Herşey gönlünce olsun... Esfer

Yasin Alıcı dedi ki...

:D bende sevindim şimdi
yorumun için bnde teşekkür ederim ;)
yaklaşık 27 tane açtım(google sağolsun) vala azimle çalışıyorum.. sıkıldıkça bulduklarımı koyuyorum ole senin gibi pek yazı yazmayı beceremiyorum dorusu :P
ama birlikte bişiyler yapmayı isterdim doğrusu..fikirlere açığım

adolf dedi ki...

işte benim hastası olduğum blog tarzı bu.. kişisel.. samimi.. komik.. eğlenceli.. absürd... çok güzel bi yazı.. artı.. kelebekte gerçekten çok etkileyici..
dip not: ben de pasif vatandaşım maalesef...

FECFAC dedi ki...

teşekkürler ESFER.
sevgiyle...