ne şehittir ne gazi utanıyor niyazi...


Nasıl yorgun ve bitkinim anlatamam.Dün çok kötü şeyler oldu.Eşim işe geç gidince bende çok sinirlendim yani çıldırdım galiba ben.O gitti sonra uyudum kalktım ağladım ağladım ve kırdım herşeyi.Telefonları 2 cep bir ev telefonu çiçekleri falan yani oturma odasını dağıttım.Ağladım ağladım küfrettim komşular duymasın diye küçük haflerle.Zaten komşularımı hiç sevmiyorum. Adı komşu bunların.Kendime acaip zarar verme isteği vardı.Otokontrol gitti gitti geldi.Geldiği anda hap aldım uyumam lazım dedim hep.İyi ki almışım hapı ev elden gidecekmiş yoksa.Öğlende aldım eşim gelince kapı sesine kalktım.Ne kalkmak ama bacaklar haşat yürür gibi yapıyolar kollarım geberiyo kendimi fena sıkmışım.Çizgi film kahramanı gibi gözler dönüp duruyo öle sakin yani.Eşime ilk lafım hemen bi telefon alıyosun hemen sonra yine uyudum yarım saat kadar.Sonra kalktım odayı toplamış eşim.Ben başladım bugün ben çok kötü oldum vs deyi ağlamaya yine.Hiç önemi yok dedi sen iyi ol dedi.Ben yerin dibinde yer beni kabul etmez.Çok kötü ya.Halt etmek dedikleri ahanda budur yani.Çok üzgünüm yaptığım rezilliğe ama yapmasam kendime bişi olurdu herhalde o yönden sorun yok ama dağınıklığı onun toplaması ayıp yani.Gerçi ben toplasaydım uzuun bir ağlama eşliğinde olurdu eşim daha çok üzülürdü.Sonra aldığı telefonu taktı cep telefonuda yarın gelcek.Bana başka çiçekler alcakmış.Bana menemen yaptı karpuz kesti çay demledi.Öptü özür diledi.Beni bi daha hiç üzmicekmiş.Gece hep uyudum uyandım.Şimdi iyiyim yani moralim iyi rahatlamış durumdayım.Bünye berbat.Ellerim titriyor halsizlikten.Uykum yok ama yatmak istiyorum.Yatacak mıyım hayır sürünerekte olsa şu evi temizleyeceğim.Sonra yapabilirsen dışarı çıkıcam duş alıp arınacağım.Yapmadığım ertelediğim herşeyi artık yapmaya başlıcam.
Elde kalan :
*koccaamaaan utanç ...
*toprak zerreleri kalmış oturma odası.
*bu adama bunları nası yaparsın sualleri
*bunları kimseye anlatamama durumu
*iyiki blog açmışım deme hali rahatladım azcık.
*bu haplar hıı böle yapıyomuş diye tecrübe etme
*benim kocam çok iyi yaaaa
*neden bu hırs bu terane o geç gitti ben yapacaklarımı yapamadım gideceğim yere gidemedim diye.cevap salak böle daha mı iyi oldu.
*Ama kendimi sinsi bi şekilde rahat hissediyorum .Ben kötümüyüm yaw.
*akıl pamuk ipliğine bağlıymış hakketten walla bak ben dün ipi kaparıyodum az kalsın.İPLERİNİZE DİKKAT EDİN.
*ben bunları bu kafayla yazıyorum ya iyice kendime gelince pişman olurmuyum?
*Hayvanlar koklaşa koklaşa insanlar konuşa konuşa.....

7 yorum:

sessiz balik dedi ki...

slm.utanma bence.geçen akşam bir kavgaya şahit oldum.çok iyi tanıdığım bir bey arabasının arkasına parkeden kişiyi bulunca sanki ömrünün bütün hatalarının sorumlusu oymuş gibi dövdü.alt tarafı yanlış park etmişti dayak yiyen niye yediğini anlamadı ve polis çağırdı.bense dayak atanı "bu adam değil yaşadığın o tüm olumsuz şeylerin sorumlusu " diye uyarmak istedim.çünkü o sadece yanlış park nedeniyle bu dayağı atmadı.hıncını çıkardı.biliyorum.
bazen benim de bu uyarıya ihtiyacım oluyor senin de .
yaşadıklarımızın sorumlusu hayattır.ne sen ne telefon ne saksı ne kocan.
yaşıyorsak ağlıycaz.ben buna inanıyorum..ağlayınca bağırınca kırıp dökünce utanma.yoksa yaşamış olmayız ki.yeter ki geçsin.durulsun.yüzün gülsün sonra.
keşke sen de ben de bu kadar yalnız olmasak.mesela gidip kahve koyusu sohbet edebilsek can dostlarımızla.ya da annemin omzunda ağlayabilsem.
neyse bu imkanlar yoksa biz de başka imkanlar bulur yazarız.
yaz bana ,yazmak istediğinde.ve okumak istediğinde ben neler parçalamışım diye; ordayım

etipuf dedi ki...

kötü bi dönem geçiriyorsunuz galiba ama hepsi geçecek,geçiyor...hani yasım için çok genç dedınız ya, yaşla ilgili değil zannımca olayları nerden gördüğün ve ne kadar duyarlı yaklaştığınla alakalı oluyor...keşke tanışıyor olsaydık,konuşur güzelleşirdik:) buradan idare edelım bizde..ben sizin kadar açık yazamıyorum hezeyanlarımı...konuşsam kusmak istediğim çok şey var..

etipuf dedi ki...

bu arada şükredicek bir sebebınız var.cidden harıka bir eşiniz var

Öykücü dedi ki...

Merhaba,

Beni sitesine ilk ekleyen kişi sensin.Bu noktada benim için çok özel olduğunu bilmeni isterim.

Bu tip durumları ben de yaşıyorum.Benim eşim cidden melektir ama bazen saçma sapan şeylere ben de deliriyorum.Sadece bir kere telsiz telefonu kırmanın dışında benimki daha çok bağırmak ve ağlamakla geçiyor.

Ben de aynen senin gibi çok utanıyorum.Bi de adam seni hemen affederse,olgunluk gösterirse daha da çok utanırsın(tecrübe)

Ama bence tüm bunların sebebi kadın olmak.Hormonların bize oyunu bu.

Takma kafana:)

FECFAC dedi ki...

öykücü demek öyle ilk ekleyen haa ama sen beni eklememişsin neyse yaaa vatan sağolsun:))
Bahsettiğin büyüklük karşısındaki ezilmeleri çooook yaşadım malesef.

Öykücü dedi ki...

Bu arada benim yorumlarım kapalı olduğu için beni sitene eklediğini dün farkettim:)

Beni eklememişsin falan diye sitem etmişsin ya;)

sessiz balik dedi ki...

sertab erener'in bi şarkısı vardı:"incelikler yüzünden" okuyunca yazdıklarını oşarkı geldi aklıma.
işte sevgili fecfac ; sen de çok incesin ve bazıları o kadar ince değil ,işte o zaman da sen inciniyorsun .Aynı şimdi okunan blogların eklenmesi konusunda olduğu gibi.Haklısın saygı gereği yapılması gereken bu.Ben kendi adıma özrümü iletip sana katıldığımı belirtiyor ,sonra da hemen kendi bloguma gidiyorum ; okuduklarımı eklemeye