çok sinirliyim

berbat haldeyim
berbat iki gün geçirdim iş yerinde.Aksilikler arka arkaya geliyor.
Evi bir türlü temizleyemiyorum bu beni deli ediyor.
Yarın iş çıkışı arkadaş çağırdı oraya gitmek istiyorum ama evi temizlemem lazım.
Pazar başka bir arkadaşın badana temizlik işine yardıma gelcem dedim pazar öldü.
Kardeşlerden ikisi bana yalan söyledi yakaladım.Onları evire çevire dövmek istiyorum Acaip kızgın kırgın sinirliyim.Avaz avaz bağırmak istiyorum.Ağlayamıyorumda artık Eskiden ağlar zırlar rahatlardım o da yok artık.
Eşim sigarayı bıraktı destek dışında tüm köstekleri uyguluyorum.Kendimden nefret ediyorum.
Onunla konuşamayacağımı bildiğim için konuşup dertleşemiyorum.
Yani kötüyüm işte napcam böle bilmiyorum.Çünkü eşim onunla sakin sakin sesimi yükseltip küfürsüz konuşmamı istiyor mümkün değil.Kime nasıl rahatlıcam bilmiyorum.
Deminden beri yarın kır kıçını gel evine temizle tek tek sorun ettiklerinden kurtul kimseyede numara yapmak zorunda kalma diyorum.İçimdeki sesler susmuyor.Yatıp zıbarmam lazım.offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

3 yorum:

Hacer dedi ki...

Merhaba;
Hakkınızda hiç bişey bilmeden :) kırmizi minder e yapmıs oldugunuz yorum dan sıtenıze uzanan lınkten sayfanızı okumak ıstedım fakat okudukça ıcım sıkıldı,eğer anlattıgınız gıbı bıer hayatınız varsa bişe demıyorum .İnsan bu kadarmı melankolık olur bu kadarmı sıkıntılı olur allah yardımcınız olsun ,tum yazılarınızı okuyamadan yarım bıraktım ıcım sıkıldı daral geldı...aşağılarda sitenıze kımlerın gırdıgınız merak etmıssınız ben de bı yorum yazıyım dedım aslında bı cok yere gırer bır cok sey okurum ama pek yorum yazmam sıze yazasım geldı,daha neşhelı bir hayat sizin olsun iyişallaahhh.

FECFAC dedi ki...

tabiki her daim öle değil içimde kuşlar cıvıldarken yazmam ki ben buraya tamamen rahatlama maksatlı kullanırım.can mı dayanır başka türlü
üzülmeyin hacer hanımcım:)))

Büşra dedi ki...

benzer halleri yaşıyorum sık sık. Hele eşim, konuşurken bağırıp sinirlenmemem konusunda 7 yıldır uyarıyor, ben de tık yok:)
Yok haksızlık etmeyeyim, bir arpa boyu yol aldım.:)
Blogun günün blogu seçilmiş blograzzide, oradan gördüm, favorilerime ekliyorum, tebrikler, ben arada uğrarım izninizle...