el mahkum

Dün 19 mayıs münasebetiyle müdürcüğümüzden 4 te çıkma izni aldık.Aman ne iyi oldu.Eve giderken dondurmada aldım kendime.Sonra arka iki camı sildim balkonu yıkadım aferim bana.Anacığım geldi börek te yaptı hemencik.Çok güzeldi.Evde yapılan yufkalar olur ya kurutulur sacda sonra kışın tüketirsin.İşte onlardan yaptı son kalanla.Aygazda tepsiyi döndürerek yapar annem.Ben üç kez denedim yapıştı sinirimden ağladım bi dahada yapmıyordum.Ama akşamki güzeldi.Sonra lostu izleyip uyuduk.Sabah kahvaltı olayı şimdide iteyiz işte hala.Öğlen yemeğimizi beklerken yazıyorum.
Ve eşim hala sigara içmemiş.Ben içtim ama el mahkum bırakıcaz.Şimdi akşma kadar içmeyeceğim bakalım.Zaten öksürükten ölüyorum.Bu grip her gün yer değiştiriyor.Dün her tarafım ağrıyordu evelki gün burnum akmaktan sarktı şimdide öksürük.Uyumak istiyorum.Devamlı sigarayı bırakabilirsin diye telkinlerde bulunuyorum.Aslında hazırım.Evet bırakıcam yaa.Zaten eşim bırakırda ben bırakmazsam olmaz.Telefonda az evvel diyorki içtiğimi söyleyince hıım yani ben senden bir gün evvel bırakmış olacağım.Tahrik ediyor işte.Off çok büyüttüm bu işi ama stres oluyorum.
Öle işte bu kadar.Akşama da uyumak istiyorum sadece belki izinde alırım çok kötüyüm.

Hiç yorum yok: