hasar tespit

Mahkeme beklenen şekilde sonuçlandı ama çok üzüldüm.Çok olan üzüntümü kimseyle paylaşamıyorum.Eşim sustu içinde hazmetmeye çalışıyor sanırım.Herzamanki gibi oluyor yani.İkimizde ayrı köşelerde sindiriyoruz.Aslında sinmiyor sonra gerekeni konuşamadığımızdan saçma salak şeylerden kavga ediyoruz.Öğrenemedik biz bunu.Bugün aramadı hiç beni.Gelincede susarız.Konuşmuş olmak için konuşuruz.Olmadı böyle ama değişmiyor hiç birşey.Bu nasıl etkiler evliliğimizi yaşamadan anlaşılamayacak.Ben sakinim çok hemde.Kafam karışık ama sinirlerim alınmış gibi bakalım diyorum hep ne olacak.Umursamamak gibi sanki.Ya da bıkkınlık...
Hastayım zaten.Tüm gün yattım.
Hasar çok büyük.Tespit etmek şu an zor.Zamana yayılacak gibi bilmiyorum.Bilmeyide hiiiç istemiyorum.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

olayın ne olduğunu anlayamadım ama umarım iyisinizdir. Ben bugün blogunuzu okudum. Güzel günler gelir hepimizi bulur umarım.

etipuf dedi ki...

UYUMAK EN İYİ KAÇIŞTIR BEN ÇOK YAPARIM...AMA SONRA O SORUN HERNEYSE SENDEN ÖNCE UYANIR VE KARŞINDA DURUR...O KONUŞMUYORSA SEN KONUŞMAYI DENE..BUNDAN HOŞLANMIYORSA DA ÜSTÜNE GİTME BEKLE......ZAMAN İŞTE BANADA SÖYLÜYORLAR HEP TEK ÇARE...

Adsız dedi ki...

Dilerim hersey yoluna girer.

mevudugaga dedi ki...

hasar büyük değildir umarım.Biran önce herşeyin yoluna girmesi ümidiyle.

adolf dedi ki...

uamrım her şey yoluna girer.. bazen hasarlar olur.. fakat tamir edilebilir her zaman.. tabi tek kişi iki kişiye göre daha fazla yorulur... umarım her şey yoluna girer her neyse sorununuz.. olur böyle şeyler bir gün anlamsız da gelebilir.. bilmiyorum tam oalrak nedir.. canınız sağolsun yeter.. :)

etipuf dedi ki...

terkmi ettın bizi:(((((((((