boşluk

Uzun zamandır yazamadım yazmadım.
Ev taşındı binbir zahmetle lafı tam buraya yakıştı yani.
Güzel oldu zor da oldu ama...
Zorlukların çoğu maddi konulardan kaynaklıydı.
Bu kaynak hala duruyo ve halaa bi dolu sorun var.
Yılların verdiği bıkınlıktan sanırsam bu parasal mevzular artık günlük mevzularada etki ediyor.
Yapmak ve almak istediğim şeyler olmayınca canım hiç bişi yapmak istemiyor. Yaşlandın sanırsam dayanamıyorum artık hiiç bişiye.
Neden burdayım ben kimim nereye gidiyorum istediğim yerde miyim diye cevaptan tırstığım sorularımla depresif haldeyim.Kimseleri görmek konuşmak pışpışlamak istemiyorum. Trene bakar vaziyette dolanıyorum.Hieyytt diye kendime kızıp normale döneyim diyorum neden diyorum boşveer diyorum.
Kocaman bi değişiklik lazım.Kocaman maaşlı bi iş mesela.Yada bebek.Yada bişi işte.E hadi çık bunalımdan bari yeter dedirtcek bişi.Yok işte yok.Allahın aptalları torpille işe girerken ben hala işsizim.Sistemden nefret ediyorum ve torpillrerdende nefret ediyorum.
Aslında yazacak çok şey var da yazmakta istemiyorum
Herşey aynı işte bişeyin değiştiği yok.
Eğer var olan tuzun kuruysa kurudur o kadar.
Polyannalar secret lar falan filan hikaye işte yaa
hah tabi ben ikizlerim değiş tonton dememe bakar bide sisteme ayak diremeyi bırakıp dayılarden birini aramaya...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba arkadaşım en i paylaşmak için iyi bir haber var , benim adım DİLARA olduğu , birleşik devletten , ben evlendim beri o ailem için , ben sorun en çok karşı karşıya olduğunu ne yaptığını Priest Crunkawi teşekkür için bu orta kullanmak istiyorum am benim kocam, benim oğlum hapiste , ben işimi kaybettim ve kocam ben budünyanınsonu olduğunu düşündüm , başka bir kadın için beni terk etti , ben o Priest Crunkawi beni tanıtmak bakan ve zaman arkadaşımproblemin am söyledi i yönetmen olarak temas Priest Crunkawi bana o ne yapmak ve aynı zamanda oruç bana yardımcı ve dua ve onun tanrılar ile istişare o bana bazı kimyasal maddenin verdi ve ben benim bir hafta boyunca gün gün çıkıyor ve önümüzdekimadde uygulamalı , ben yaptım Priest Crunkawi tarafından , benim en büyük sürpriz benim oğlum hapishaneden serbest ve ben 2300 $ değerinde bir iş var ve kocam beni aradı ve uzlaşma için yalvardı oldu , şimdi eşim ve oğlum veyeni bir iş ile mutlu yaşıyorum , sen ona ulaşabilirsiniz herhangi bir sorun için size e-posta yoluyla ruhsal ve fiziksel olarak karşı karşıya : matsoncrunkawi1965@yahoo.com

HE size dönük herhangi bir sorunu çözebilir , ÇÖZÜM 'S İÇİN ONU BİZE .

( 1 ) Ruhen
(2) Fiziksel
( 3 ) Zihinsel
( 4 ) Duygusal

matsoncrunkawi1965@yahoo.com