evsahibinin karısı

Şu ev işi beni deli edecek yakında.
2 saat sonra kesinleşecek bakalım.Gerçi kesinleşti ev tutuldu ama döşemelerin yapılmasını kabul etmiyor yahu.Döşeme olmazsa eşim istemiyor.Dün gece tamam dedi adam fakat karısı istemediydi.Karısının dediği oldu aramış bütçemi aşar demiş.İsterseniz siz döşeyin giderken götürün demiş.Allahım yaa karıerkil bir aile işte nolcak.Sinirden kudurdum yani.Peşinatlar depozitolar ,boyalar ,badanalar, nakliye masrafları var bide cepten hayrına parke döşet.Eşim olmaz dedi ama ben ısrarlıyım.Gelsin belkiii ikna edersem evsahibiyle olacak az sonraki buluşma güzel sonuçlanacak.

Evsahibinin karısı uyuz işte.Onun evi daha parke olmamışmış ya kiracıda olacak ya hasetlik yapıyo işte.Ne saçma ya ev senin adı üstünde ben bir adet kiracı yani.Yok gaccııırrr gacııırrrr gacırdayan zemine alışmış onlar sorun olmazmış.E bana sorun gece kalk her kalktığında uçabilsem allahım diyerek mi geçer zaman geçmez.Yok insan fesat olunca olmuyor işte.Neyse olumlu düşünicem olumlu olacak biliyorum geçici sinirler bunlar.Belki kanki bile oluruz evsahibinin karısıyla.Zaten çalışan kiracı istemiyormuş.Kiracın çalışmak istiyor ama neyse.Komşuculuk oynıcaz zannediyo bünye kaldırmaz bilmiyo.Kapıyı ittirip giriverirlermiş eski kiracıyla.Hıı dedim ittirirsin sen kapıyı sıkar öle ama tabi içimden.Off öle işte yaa büyüdükte evsahipleriyle muhatap oluyoruz ne zormuş yahu.Hele evsahibi karıları daha zormuş.Gerçi ben de bir gün ev sahibinin karısı olursam ne kadar fark olur bilmiyorum yani:)
Yok ben kötü niyetliyim empati kurunca daha şirin geldi kadın.
Kocacığım gelse artık.Bide şu an oturduğumuz evsahibi aranıp haber verilecek biz taşınıyoruz deyi.Yüzünü o an görmeyi çooook isterdim adamın.Accaip bozulacak.
Neyse koca hala gelmedi.Neticeyi yazarım artık şölee güzel güzel hesap kitap ve ev yerleştirme hayallerinden zaman olursa.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Fecfaccım bana kalırsa o kadına çok yüz verme derim,baksana ne öle kapıyı itip içeri girmeler filan.Sen iki güleryüz gösterirsin,hopp giriverir içeri :)Şaka bir yana inşallah gönlüne göre olur herşey.Tekrar görüşmek dileğiyle... Esfer

sessiz balik dedi ki...

selam :) okuyup gitmeyim bi yorum bırakayım dedim ... işler yoluna girer umarım , hatta yoluna girmekle kalmayıp varacağı yere de varır ,orası neresi ise,mesela tez zamanda Allah size de kendi evinizde oturmak nasip etsin diyebilirim ,biz evli iken ilk 6ay kirada oturduk paramızla rezil olduk ,şimdi taksit ödüyor olsak ve bu bizi çok zora soksa da evsahibi derdinden iyidir.

FECFAC dedi ki...

teşekkürler esfer inşallah dediğin gibi olur.


sesiz balık ; kendi evimiz hayal ama inşallah.Sizinde eviniz hayırlı olsun kıymetini bil iyi olmazmı ya şahane.İyi dileklerin için teşekkürler...