olmalı olacak

Dün sabah bitanemi işe yolladıktan sonra uyumamayı becerdim ve evi temizledim sonunda.Sonra tam dinlenecekken bi telefon ev bulmuş arkadaş.Şahane bi yerde kutu gibi.Biraz eski bi kutu ama tadilat var mutfakta,döşemeler eski ama pencereler manzara çok güzel apaydınlık.Fakat rakip kiracilar var.Bugün cevap gelecek.Evsahibinin annesi beni çok beğendi.Oğlu diğerlerini istiyo.Bakalım ne olacak.Hayırlısı ama ben kafamda bütün eşyalarımı yerleştirdim balkona çiçeklerimi ektim.Çekirdek bile çitledim hayallerimde.Olacak mı olursa nasıl acaba mutfak değişecek doğalgazda yapılmış e döşemelerde değişsin madem derler mi?Yaaa benim sarayım olur orası bi oluverse.Off hayırlısı olsun.Kısmetten gerisi yalan.Dün tam bi aksiyon oldu.Eve baktıktan sonra misafir geldi eğlenceliydi.Sonra bitaneme evi göstermeye götürdüm.Sonra Annemler geldi gece sonra benim tansiyonum zıpladı habire.Düşüyor iniyor falan.Dün kaç günlük miskinlikten sonra yoğundu bünye kaldıramadı.Ve aslında dün telefon gelmeden evvel bu haftaki çok önemli mahkeme için kendi çapımda araştırma yapıp kafayı yiyiyordum.Beni bu dava çok yorup yıpratıyor.Çaresiz olmak çok feci.Türk adalet sistemi çok feci.Sonucu bilsede insanın soru işaretleriyle delirecek gibi olması çok feci.Çok üzgünüm.Büyümek böyle bişi demekki diyorum.Yapılacak bişi kalmadığında debelenmeden durumu sindireceksin.Yapılacak birşey olamayabiliyor her zaman.
Şu tansiyonda zıplamasa kendimi yaşlı gibi hissettiriyor.
Kendimi iyi, güçlü ,kocaman insanlar gibi hissediyorum.Bakalım kaç gün sürecek.
Bide şu ev işi oluverse hayırlısıyla.

1 yorum:

etipuf dedi ki...

UMARIM MAHKEMEDE EV İŞİ DE GÜZEL SONUÇLANIR...
SENİ KAÇ ZAMANDIR DAHA UMUTLU GÖRÜYORUM..HEP MUTLU OLURSUN UMARIM..