TAŞ HIZLANDI GALİBA!

Bir yerde okumuştum,insan ömrü yüksekten bırakılan taşa benzermiş.Taş yere yaklaştıkça hızlanırmış.Ömürde sona yaklaştıkça günler çok hızlı geçermiş.Fazla etkilenmiştim çok fazla...
Hatta bazen gün yoğunluktan çabuk geçinceahanda derdim son gecen vs vs. Öle yani.
Şimdi arada biri soruyor veya ben soruyorum kendime dün şu saatte neredeydin? Bilmem diyemezsin başkasına şekerli derler.Kendim hatırlayamam çıldırırım falan.Ben düzensiz bir insan mıyım?Neden böyle bilmiyorum.Bugün evde olacaktım işleri bitirip şööleee yayılacaktım fakat olmadı işte telefon geldi çıktım.Nerde ne yaptığımı unutmamak için defter mi tutmalıyım?Ne yapmalıyım?Kitap okuyamıyorum,el işi yapamıyorum,annemleri ihmal ediyorum.Bu gün ne öğrendin diye sorunca cevap yok.Çok başıboşum ben.Kendimi hiç beğenmiyorum artık ben hiiiç.Çalışırken daha düzenliydim ben.
Herşey çok hızlı oluyor fakat elimde işime yarayan bişi yok.Aldığım kararları uygulamak için kulağımı çekmem lazım.Düzen hapı var mı?
Sigarayı bırakmam lazım.Ben iradesizim.Ya yapmam gerekenleri yapmalıyım yaşlanınca keşke dememeliyim.
KENDİMİ SEVMELİYİM...
Yağmur yağıyor ne güzel hep böyle yağabilse usul usul.
Sugibiye çok seviniyorum.
Bir iş bulsam tam bana göre.
Beni bir yere bıraksalar 2 gün sıkıntıdan patlasam veeee kafamdaki herşeyi netleştirsem.Manayla tatil olayıda çıkar ama nerde.Yani hep hesap olayları kafamda koşturup duruyorum ama bu benim istediğim ben değil yani of ya neyse.

ÇOK MÜHİM Bİ MESELE DAHA VAR.BLOGUMA BİRİLERİ GELİYOR ZİYARET EDİYOR VE BEN ONLARIN KİM OLDUĞUNU BENİ NEREDEN BULDUKLARINI ACAİP MERAK EDİYORUM YA LÜTFEEEEEN BİŞİLER YAZIN Bİ İŞARET BIRAKIN NOLURRR...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Fecfac,her sabah önce senin sayfana bakıyorum yeni bişeyler varmı diye,sonradan senden sugibiye geçiyorum.Biliyomusun sen kocanın film sonucunu beklerken ,bende kocamın tomografi sonucunu bekliyordum,ne tesadüf di mi..Çok şükür bizimkide temiz çıktı.Ama zor bir bekliyişti.Sana bir kere yorum yazdım ama cevap yazmadın bana,Belki çok meşgul olduğun bir dönemdi ama yinede cevap yazsaydın daha mutlu olurdum,bunuda belirteyim :)Görüşmek dileğiyle..

FECFAC dedi ki...

Okumana ve yorum bırakmana çok sevindim.Yapılan şey anlam kazanıyor.Blog açarsan anlarsın.Cevapları özelden yazılır diye araştırdım ama doğru biliyormuşum.Buradanmış.Tabi bi daha girerde görürsen.Bu çok tuhaf tanımadığın bir insan seni acaip mutlu edebiliyor.Saol saol saol.Bloga her baktığımda esfer beni okuyor diye kasılıyorum yani o kadar.

ssbb dedi ki...

sizin yaptığınız da şahane:)

https://www.google.com/analytics/home/

http://www.sitemeter.com/

bu iki adresten, kayıt yaptırarak sitenizi nereden bulduklarını, nerede olduklarını, sizi okurken ne yediklerini dahi öğrenebilirsiniz.

FECFAC dedi ki...

doktor bey çok teşekkür ederim bu ne şeref.Sabah sabah harika geldi kocaman güldürdünüz beni.İlk verdiğiniz adrsten tamda ne yaptığımı bilmeyerek kayıt yaptırdım umarım yapabilmişimdir.İlginize çok sevindim.

etipuf dedi ki...

ya bende ne yaptığımı bilemeden birseyler yaptım şu ilk adresten ..sizinki basarılı oldumu?