temiz milletiz biz!!!



Halı yıkadık bugün.
Annemin halıları.
Neden çünkü ayın 15 ine kadar yıkadık yıkadık sonra ceza yazarmış belediye.
Yaaa sıcağın ta ortasın da güneşin alnında yani halı yıkadım.Kösüldüm geberdim.
Neden belediye şimdi ceza yazmıyo?
Millet yüzyılın son halıları yıkıyo sanki her yerler köpük balkonlar halı malı kilim milim yün mün...
Ne bu yaa temiz mi olduk?Artık hep mi pis kalacak halıceğizler?
Belediye belediyeliğini 15 inden sonra mı hatırlıcak yani?
Kim kime kör muamelesi yapıyo şimdi?Kaç ton su gitti şebekeden yaa sinir oldum.Çok saçma halı yıkama makinesini neden aldık o zaman?
Ya çok komik herkes halı yıkıyordu.
Su bitince nolcak birbirini mi yalıyacak şu temiz kadınlar hee nolcak?
Zaten havalar sıcak ödüm patlıyo sular neyim kesilcek diyee.
Bugün böleee zamanı durdurup halı yıkayan ve bana yıkatan annemde dahil herkesi helada susuz bırakmayı istedim hayalimde:)
Zaten halıları da toz içinde kalcak kururken akılsızlar işte.
Belediye belediye midir?
Halı yıkayan kadın temiz midir?
off küresel ısındık yaa hala haberi yok bunların kafayı kazıtcaklar yakında susuzluktan halı derdindeler...Çok kızgınım çok...
Yorgunluktan uyuyamıyorum.Yuh belediyemize yuh diyorum.Yorgunken bile kafamda bağırıp çağırıyorum yönettirdiklerimize...
Zaten bitanemle ilgilenemiyorum hiç kakılmış modelinden sıyrılıp tocamı özledim ben.

2 yorum:

şugibi dedi ki...

ben sonunda yıkamaya verdim halıları, geri bile aldım:) ama yazın halı sermenin gereksizliğine kanaat getirip sermedim çocuğunu. halısız da gayet güzelmiş hayat. ne güzel temiz temiz duruyolar şimdi kışa serilmek üzere. valla harcadığın suya, deterjana ve emeğe değmiyor. tüm evin halılarını 110 ytl ye yıkattık. bi dahakine tavsiye ederim annene:)

Adsız dedi ki...

bence de.. henüz yeni evli olduğun için(ihih çok komik evet daha düğünüm bile olmadı)
halı yıkadadım.. ama yıkayanlara da karşıyım blogun hgayet bakımlı duruyor aslında ama yazarı sessiz saanırsam biraz..
hepsi bir sayfaya sığacak kadar az..
blog okur yazarlığı okuduklarına yorum yazdığında başlıyor.. birileri senin adını görünce bu da kim diyor gelip bakıyor.. bazıları sessiz sedasız göz gezip gidiyor ..bazıları da benim gibi başından beri okuyup seni tanıyama başlar ve birdaha okumak üzere sık kullanılanlara ekler.. eğer sık yazşıp arkadaşlık kurarsan da linklere ekler ki sen onu yapmışsın bile:))
görüşmek üzere..