Durgun murgun her taraf...


Çok durgunum.Yorgun ve durgun.
Kimseye yaranamamak bir yerleri yırtma pahasına rezil bişi yaa.
Bıkkınlık çöktü her tarafıma iyi niyetli olamıyorum.
Ağlayıp rahatlayamadım.
Sinirimi bağırarak atacak takatim bile yok.
Öle ıssız her taraf.Aptal gibi hissediyorum gelen giden vurabilir yani atış serbest.
Herşey önemsiz vs vs vs.
İkizler burcumun etkisindeyim şimdi ben.Bişi olur hemen değiş tonton olurum. Ama yine de iyiniyetliyim demi diyorum sonra semerin dar geliyor sana ondan bu sıkıntı biraz geniş semer vursalar sırtıma acımazdı diyorum.
Diyorum yani de anlasam nerdeee?
Yürü küçük emrah gidelim....Ahhh ah...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Günaydın Fecfac,bloğunu biraz önce keşfettim.tüm yazılarını okudum.ne güzel içten yazmışsın...Bazen bende bir blokmu açsam da içimi döksem diyorum...Bende bursalıyım,o yüzden yakın geldin sanırsam:)Bugün benimde içim çok sıkılıyor.Dışarıya vuramadığım bişeyler var sanki.Geçer umarım...Tekrar görüşmek dileğiyle... Esfer'den sevgilerle