GELDİLER YİNE;
İçimde bir sıkıntı var nedeni yok.
Evi temizledim bir ütü kaldı, istediğimi yapma özgürlüğüne zaman olarak sahibim artık
Ticarete atıldım ben bakalım nolcak?
Toca kurtlar vadisini izliyo.Aman ne önemli.Herkes kurt işte ne var ki izlicek daha öncekini izledikte noldu kesmedi taa sinemaya bile gittik noldu hiç işte nolcak izliyo izlesin bakalım.
Kaynanam oğlunu üzmüş bugün hiç bişi sormamış.sormasın nolcak ki .Daha öncede sormuyodu cevap almak gibi sorunu yok ki kadının.Aman sorunu neyim olmasın...
Sugibi hamileymiş ben hala değilim.Kocaman boşluk.Başkaları çocuk yaptıkça kendimi daha da gecikmiş hissediyorum.Ölee işte.
Bide saçımda ki dört beyaz gördüğüm kadarıyla on beş olmuş.ben artık çok mu yaşlıyım zaten.Saç boyanmasıa karşıydım doğallıktı güzel olan.Ben kır saçlarımlala da güzel olcaktım hah lafmış işte.Beyazlamadan atıp tutmak kolaymış ağlıcaktımda abartma dedim.Sonra ama daha anne bilem değilim dedim.Sonra saçımı boyatçam bende işte dedim.yaa çok bozuldum ben buna yaaaa.off offf offffff
Yaşlı anne omak istemiyorum ben yaaa.
Zaten kilo da almışım bi hamile kalırsam duba olurmuşum.Moralimi bozanlarala görüşmicem deyip unutup bi daha görüşüp canımı bi daha sıkmalarına izin vermeme uyuz oluyorum yahu.Kıskançlar işte.Ben bu göbeği de versem neyime mana bulurlar bilmiyorum artık.Çatlamasınlar diye vermiyorum bu göbeği işte o kadaaarrr.amme hizmeti bir nevi.
Bide blog yazma olayına girdik sayfa düzenlemeyi neyim hafiften yaptık fakat o kadar kimsenin benden haberi yok hiç gibim bişi yani ama yazıyorum bakalım nolcak.Nasıl farketcekler beni araştıracağım bir ara.ama rahatlatıyor yinede çünkü esas kağıtlı günlüğe yazmak zor geliyor bana.sanalda yok olup gidiyorum bölece.birileri beni okurmu okursa ben nasıl anlarım bilmiyorum.Okuyan olursa bana işaret versin ateş yaksın mektup yazsın bişi yapsın işte emi a acaip sevindirik olurum.böle işte. halada canım sıkılıyorrr.........

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, uzulme demek cok anlamsiz, cok iyi biliyorum. Ama sabirli olmaya calis. O da cok zor, onu da biliyorum. Yine de birakma kendini. Ben okuyorum, SIK SIK yaz.

şugibi dedi ki...

dur bakalım ya daha 31 yaşnda nereye yaşlanıyosun. benim etrafımdaki kadınların ortalama doğum yapma yaşı 35. gayette güzel anne oluyolar.
benim göbek bebek kadar hem de sayılamayacak kadar çok beyazım var. bana doğur diyosun ama:)