AY İNANMIYORUUMM YAAA

İnanmıyorum ya ssat gecenin üçü veeeeee birileri beni okumuş yaa yani ben kem küm durumundayım şu an .Yatmadan bi bakayım dedim inanmadım yaa yani iki kişi bana yorum bırakmış beni okumuş yani hatta biri 2 senedir takip ettğim sugibi.kalbim güm güm oldu bi daha baktım yalnış mıyım falan şahane yaaa kendimi bişi sandım bu işi becerdiğimi gördüm yani habire birilerini oku takip et sonra bende de sonra yaz çiz uğraş cahil cahil sonra okunmam ki de sonra yani sağolun yaa okuyanlar ve sugibi saol yaaa.özelden nasıl yazılır bilmiyorum araştırmadımda banane ne ya uğraşamam şimdi onla çok sevindim ya çok sevindim.sanalda kaybolmamışım.ben bu işi ilerletirim.yaa inanmıyorum yaa.bunları kontrol bile etmeden yollucam.sonra şahane işte diye diye kocaman sırıtıp sigara içcem ekrana bakaa bakaa sonra bu mutlu halime hiiiç ellemeden gidip önce tocayı uyandırıp blog işini çözmüşümya hakketten netteymişim kaybolmamışım iki yorum vardı hemde biri sugibi dicem oda hı hı hıııı dicek-sabah uyanınca sen bana bunlarımı dedin dicek eveeet dicem yaa dicek accaip bozulcak he he heh- sonra sırııtaaa sırııtaa uyucam.bide sugibi doğur yaa.biz bakmıcaz biz endişelenemicez vs. bebek için bencilce öneriler bunlar ama doğur.bugün arkadaşım felaket dönemlerin de oğlu 1 haftalıkken -onu göğsüme dayayınca huzur buluyordum dedi.ohırslı haliyle yüzüyle seside lazım ama anlaman için. ben çok etkilendim yani değişik bi duygu galiba bu analık ben merak ediyorum. yaa bi dakka şu an ben başka şeye mutluyum. hihi okunmuşum hihi şahane yaw saolun yaa walla allahta sizi sevindirsin heep sırıta sırıta uyuyun.yahu ben her seferinde hep böle sevindirik olayım yaw şahaneee .olurmuyum bunada alışılır heralde demi alışmayayım yaa gecenin yarısı olmasaydı kesin çığlık atardım olsun yarında atarım ben çığlığımı.şahane yaa şahane bu walla.sanal alem ben geldim he he he he açılın saçılın kaçılın :) :):)

Hiç yorum yok: