napcaz şimdi aaaahhhhh

Dün pazardı ama ne pazar.Griptim ya ben geceden de limoniydik eşimle kahvaltıyı o hazırladı sabah sonra dedi illa çıkıp dolaşalım.İyi dedim çıktık sonra eve gelip temizlik olayına giricez.Parkta çay içerken annem aradı kahvaltıya gelin e dedik hadi gidelim az oturur kalkarız.
Fakat ne mümküm saat oldu 3 biz hala onlardayız.Neyse dedik evi şöle bir üstünden yaparız annemler yemeğe bize gelsin.Yemekleriyle beraber pide yaptırdılar da:)))İyi güzel tam annemlerden çıkıyoruz annemin kankisi hatun da gelebilirmiş.Annem diyor sıkıntı yapma kızım kendine evi yabancı değil.Komiksin denemiyor tabi.Eve gidince bilumum yerlerime pervane takıp şöölee bir toparlıyorum süpürecekken annemin kankisi geliyor sinirleri harap.Anlatıyor da anlatıyor.Annem gelemiyor.... evin tozunu mozunu görüyor.E yabancı değil diye teselli ediyorum kendimi oda amaan kızım gönüller pis olmasın diyor.Diyor ama o kadar ateşli konuşmanın arasında her bir yanıda kolaçan etti gözünle benim kemikler yer değiştirdi falan ama battı balık yan gider napayım yaa.Sonra annem kardeşlerim geldi 11 e kadar gidemediler.Ben yorgun bitap.Pazar pazar mıdır pazar günleri ne işe yarar bilemedim yani.Bunca hengamenin arasındada eşime kan kustırdum senin yüzünden konu başlıklı rezil oldum diye.Aslında kendi yetersizliklerim yüzünden beceriksizliğim yüzünden normalde karpuz yatmalarım yüzünden ama hıncımı ondan aldım çok pişmanım ama ne çare.Ev hala üstünden toplu pis ne olacak halim bilmiyorum.Bide sol ayağım acıyor neden bilmiyorum sanki etleri dökülecek.Allah beni cezalandırdı sanırsam eşimi çoook üzdüm eşim beni affet seni seviom.
7 mayısta dostumun doğum günüydü uşak ta ikamet etmekte kendisi 11 yıldır görmüyorum ama hala dost.Bugün gitsem sabaha kadar konuşuruz.Tabi veletlerinden fırsat kalırsa.2 tane kızı var.Onu çok özledim ama o beni özlemmemiştir eminim.Neyse o benim tek dostum çünkü siyah dediğimin aslında beyaz olduğunu anlayabilen tek insandır.Şimdide siyah desem ne renk demek istediğimi bilir biliyorum o sebeble tek dostum olarak kalacaktır.Çok acaip bilgi küpü kadındı ama sosis yedirdiğini öğrendim çocuklarına telefonda ve ben şok şok şok.Kendisi mühendis olurda.Tabak çanak mühendisi dermişim ıykk iğrençti.Ama zor bir bölümdü zekiydi falan yoksa ben okuyamam.Kerat cetveli yok bende neyse o bir mühendisti enteldi ama yavrularına sosis yediriyor.Söyleyince zaten sinir oldu hehehe.Ama ummazdım yani depresyonda kesin.E iki çocuk bide azcık görebildiği kocacığı olursa insanın nolur böle olur sosis yedirir.hehe keşke aynı yerde olsan yada biraz yakın olsak yada bizim biraz paramız olsa.Çok özledim onu.Sesi cıvıldayan insanlardandır o.Kuş gibi sesi vardır.Bide çok güzeldir.Şişkoyum diyor ama şişkoykende güzeldir o eminim abartıyordur.Özledim ben onu.Çocuklarını çok merak ediyorum.Aslında evini oturduğu koltuğu bulaşık yıkadığı tezgahı falan herşeyi merak ediyorum.İnşaallah bir gün gitmek nasip olur.Eskiden hep hayalimdi evlendik uzadı ama gideriz yani eşim bişi demez.Gidememenin sebebi tamamen duygusal.*Keki* derdim ben ona.Fatih kısaparmağın şarkısını dinlerdim onu özleyince.Burdaki yakın bir arkadaşımda onu accaip kıskanırdı.Çok özledim ben onu.Bu şiiri ithaf edeceğim insanı şiiri okuduktan 5 yıl sonra bulmuştum.Şiir budur efenim:

Bir gece habersiz bize gel

Merdivenler gıcırdamasın
Öyle yorgunum ki hiç sorma
Sen halimden anlarsın
Sabahlara kadar oturup konuşalım
Kimse duymasın
Mavi bir gökyüzümüz olsun kanatlarımız
Dokunarak uçalım.

insanlardan buz gibi soğudum,
işte yalnız sen varsın
Öyle halsizim ki hiç sorma
Anlarsın.

CAHIT KULEBI



Efendim sonracıma başkada bişi yok.Bugün resmi tatil.Kimse yok müdür efendi de yok bekçi niyetine burdayız sabahtan beride bişicik yapmadık iş namına nette gezip duruyorum.Eve gidip uyumak istiyorum.Hava da sıcak.Küt diye sıcak oldu yaa.
Allah tarlalarda çalışanlara güç gayret versin.
Bide banim gibilere akıl kocama da bol sabır.
Veee aslında accaip kötü ama iyi bir haber:taa ne zamandır sigarayı bırakalım diye eşimin başındaki etleri yer dururdum sen kalk bu sabah bana bir mesaj gerçi tam okuyamadım diye mesaj attım sonra arayıp sesli iletti kendileri .Mesaj şudur:
Kur kendini bugün sigara son 19 mayıs sigarayı bırakma günümüz olacak yarından itibaren sigara yok günlük 7 tl aylık 210 tl kumbaraya.Ben yalnızda bırakırım.

Sabahın soğuk duşu hadi bakalım.Şimdi iyi bişeyde öle de olmazki şakadanak bir mesajla.Yani şoktayım ben hala.Tamam dır dır ediyordumda böyle olacakta sanmıyordum.Son cümledeki ben yalnız bırakırım lafıda asrın hatası elzem cümle.Tehdit kokuyor buram buram.Ne demek aslında inceleyelim.
-sana ihtiyacım yok
-sen bırakamazsın ama ben bırakırım
-dır dır ediyordun ama hadi görelim bakalım naberrr
-sen bırakamazsın
-bırakırım yani ben
-ben iradeliyim sen nesin
-ben içmezken sen nasıl içeceksin görmek lazım
-sen içmeye utanmayacak mısın
-o dır dırların seni boğmazmı utanmıcan mı ha içersen
ayyyyyyyyyyyyyy atacam kendimi bir yerlerden evet evet evet
Napcam ben yaaa bu yasak tetikledi benim adamı akp hükümeti bitmiştir aha bu yasaklardan sonra.Yaaa biliyorum ben haksızım ama nikotin bağımlılığı var bende sağlık sorunu bu nasıl yapıcam bilmiyorum kiiii.Şak diye bırakanlar yüzde seksen daha kalıcı oluyormuş.falanmış filanmış ama beynimde bitmiyor işte olay.Kendini kur diyor bide 24 saat bile yok yani nasıl kurayım pilli miyim ben hem neremden kuracam yaaaaaaaaaa offfffffffffffff.Acaip psikolojik baskı kurdu bana komplocu hain koca.Bide tlf da diyorki aradım bi kaç saat sonra eminmisin bak diye eminmiş çocuklarımız olunca mutfakta içip odada onları nasıl öpcekmişiz.Pis kokarmışız.Belki ben öpmeyi düşünmüyorum.Yani ta nerden takılıo olaya yani.off yaaaaaaaa.Hiç yapabilecekmişim gibi gelmiyor hiiiç.Allahım beni doğmamış bebeğe don biçen kocama mahcup etme.Amin.
ve gençlerin ve genç hissedenlerin bayramı kutlu olsun.....

Hiç yorum yok: