tekrardan...

pek uzundur ki yazmak istiyorum
uzun zamandır birçok şey yapmak istiyorum oysa.
neyse aslında sigara hakkında yazdıktan sonra bırakamadığımı yazmak zor geldi
evet bırakamadım bu mereti klasik laflar yazmaya luzum yok ben iradesizim bırakamadım
ama hala bırakmaya hazırlıyorum en kısa zamanda halledeceğim..
durumlar berbat bu aralar
işimi çok sevdim en başlarda aslında çalışmayı özlemişim ben çalışmayı sevdim tekrardan
sonra dünya kadar pürüz oldu
ismi var aslında gıcık bir kız
sonra way beee daha görecekler varmış dedirten şeyler yaşıyorum işimde
işimdeki müdür siyasetle alakalı
gündemin göbeğinde yaşıyorum olayları bu bile ayrı blog açmaya hacet ya neyse
sonra eşim işten ayrıldı durumlar nanay
depresyonun dibinde kulaç atıyorum
ama kimselere çaktırmıyorum
ki bu parti kapama olayları daha da beni karamsar etti bunada neysee
havalarda bu psikolojiye destek bir kapalı bir kapalı
yani çok mutsuzum acaip
hele işyerin de o gerizekalının başkanına sinirlendikçe tutunacak dal arıyorum yok
eşime destek olmam gerekirken iş yerindeki saçmalıklar nedeniyle kocamaan bir kösteğim

kitap okumuyorum

habire tv izliyorum bişi olmuo

internette gezip yoruluyorum

52 kilodan 64 kiloya çıktım şişkoyum artık

yürüyüşe başlamıyorum

ben tembelim

uzun süren başağrıları beni delirtiyor

herşeye söylenip birşey yapmayanım ben ıyyyk kendime acıyamıyorum bile...

ama hakket herşeye sebebim var

ikizlerim ben değiş tonton demem lazım olmuo mutlu olamıyorum bişeyleri tek tek çözümleyip görüp kabullenip devam etmem lazım.en azından bundan sonra biriktirmemem lazım

kimbilir ...

başkalarına devamlı iyi gibi davranıyorum herkes herşeyi normal sanıyor yoksa öle sızılı yüz ifadesiyle dolanmıyorum ortamda.o yüzden çok doluyum çok doluyummm

insanlar böle böle delirip kopuo belkide hayattan

bağlanacak bişi bulamayınca...



1 yorum:

etki alanı dedi ki...

Ben de dışarıdan çok normal görünürüm,ama içim nelerle doludur..İçerideki hareket timi hep görevdedir..Planlar,programlar ve hatta göbek atmalar bile içeridedir..Bakmayın öyle sakin durduğuma..sefalet,mücadele,güvenlik,çatışma,problemler,korkular içeride..
Cesaret görünsün yeter!
Sevgiler,
TüTü