HAYIRLISI OLSUN...



Çok sıkıcı misafirler geldii ve gitti.
Bugün 30 ağustos münasebetiyle meydanda ilk evvela türküler çalındı protokol toplandı,çelenkler konuldu bittiiii.Bayraklarımızda asıldıydı geceden zati.Sonra gecede sözüm ona fener alayı yapıldı dattırı dattırı sirenlerle.Askerlerde kurulmuşlar ciplere ellerde meşale öle yamuk yumuk oturuyorlar sinir oldum.Önce güldüm ama.Ne güzel eskiden bando mızıka geçerdi askerler rap rap elde meşale.Böle çok saçma olmuş.Marş yok bişi yok sanki düğün alayı geçiyor.Olmamış hiiç olmamış.
Ayyy iş için fenalıklar basıyo arada.Sabırsız olmak kötü.Ben ev istedim oldu iş te olcak biliyorum ama olsun işte bir an evvel.Aradaki prosüdür sıkıcı işte canım.
Efendim sonra bugünün mühim olayı yeni vileda seti aldım nihayet:)) He he çok önemli benim için tarihe bu notu düşmem lazım yani.
Bide kocacım derisini atıyor taaptaaze derisi geliyor.Çok gülüyorum ama içimden.
Haa bide bugün yemek yapmadım kocanın iyi niyetini suistimal ettim bişicikler demedi ben o yüzden seviyorum bu adamı zaten.
Kardeşiminde yarın özel bi okula iş başvurusu vardı Belli olacak.Hayırlısı deyip duruyorum.
Annem gibi oldum yaşlanıyorum ben artık.
Allah herşeyin hayırlısını versin blog okuyanların bile hayırlısını versin....

7 yorum:

etipuf dedi ki...

BLOG OKUYANIN DA HAYIRLISI:)))))))))))
İNŞ HAYIRLI GRUBUNA GİRİORUMDUR...KENDİME HAYRIM YOK YANLIZ O Bİ GERÇEK

FECFAC dedi ki...

hiiiihh hayııırrr hiiç alakası yok sakın üstüne alınma.Geneldi o :)Kimin üstüne cuk oturacağı kesin bi temenniydi.
sevgiyle....

Öykücü dedi ki...

Fecfac,

Dua etmek,hayırlısını dilemek çok güzel bir şey.Allah herşeyi gönlüne göre versi.

Ama biz kullarında bu yönde yapabileceği şeler var.Örneğin blogunu sadece kayıtlı okurların okuyabileceği bir hale getirebilirsin.Böylece hayırsız olduğnu düşündüğün herkesi dışarda bırakırsın.

Çok emin değilim ama yasaklama diye bir şey de var.Yani hayırsız bulduğun kişi kişileri blogundan uzak tutabilirsin.

Bunların haricinde hayırsız bulduğun kişiyi açıkça yazıp seni okumamasını isteyebilirsin.

Bu tip bir uygulamanın daha doğru olacağını düşünüyorum.Bu şekilde daha cesur davranmış ve insanları zan altında bırakmamış olursun.Seni okuyan hayırsız da okumaktan vazgeçer.Seni okumamak onu öldürmeyecektir muhtemelen.

Adsız dedi ki...

Alakasız oldu sen silersin canım yorumuna cevaben döneyim dedim bazen verilen mail adresleri gerçek olmuyorda

Yok canım neden alınayım :) bende kısa saçı daha çok sevndim valla sağol :)

etipuf dedi ki...

yeni şablon iyi olmuş ama metin yazısını birazda koyu yapsan böle biraz göz alıo gibi...
zorlandım

sessiz balik dedi ki...

merhaba
yazdıklarını okuyamıyorum sayfa rengi de harfler de açık ton olunca zor oluo benim gibi ""yaşlı"" birine
iş noldu ?

sessiz balik dedi ki...

oh bu güzel olmuş şimdi gözlerimi yormadan okuyabildim .ama sen şablon değiştirirken yeni post yazmadın hiç bu ara?