nasıl yani?

Bir defterin olur günlük dersin yazarsın yazarsın.
İlk gençlikte takma isimlerle anlatırsın derdini okuyan olursa anlamasın diye.Sonra açık açık yazarsın anlarlarsa anlasın okuyan densizdir banane diye.Evlenirsin sıkar zaten aklındakini yazmak.Okursa anlasın kocam diye imalı döktürüsün.Sonra yok işe yaramıyor bu defter maksadını şaşırdı sahtesin der onu da atarsın bi kıyıya.Sonra sanala akalım rahat rahat yazalım açılalım diye.Burdada yazamazsın bi dolu korku vs vs.Konuşamazsın yazamazsın derdini.İkizlersin istikrarlı değil zaten ne içim ne dışım.Hangi maskeyi nerde takacağını unutursun suratına.Bunalırsın boğulursun.Olmadık zamanda olmadık bir arkadaşa dökülüvermekten ödün patlar.Psikolağa gidip anlatmaya parada yoktur.İnsanlar konuşa konuşa dersin.Ah bi rahat rahat konuşsam dersin susamak gibi acil ihtiyaçtan olmaz olamaz.Ki ben konuşarak düşünenlerdenim.Yoksa kafam karışır benim.Kocaman insanlar gibi olamadım.Kendim gibi de değilim.
Senelerdir bişi yokmuş gibi rol kestim şimdi roller karıştı.Geçmişle geleceği irdelemekten bugünün keyfini kaçırmayı çok güzel beceriyorum.Ben sana demiştim cümlesini duymamak için herkesten olanları saklayarak yaşamak aptalca aslında biliyorum ama artık çok geç.Yeter bu kadar çok açıldım ama aslında iyi de geldi.
Biraz daha cesaretim gelcek yada çok kahırlı bi anımda dökülcem birgün...Dünya nın sonu gelmicek ama işte ya gelirse hıh korkaaak korkaak korrrkkaaaakkk....

3 yorum:

Öykücü dedi ki...

Kim olduğunu kimse bilmiyor ki.Evden giriyorsan da bilgisayarın geçmiş bölümünü mutlaka sil.

Yine de korkuyorsan yaz bi kağıda sonra da yırt at(dışardaki bir çöpe,küçük parçalar halinde)

İçinde bu kadar birikmişse sana zarar verir.Hiç olmadık bir yerde açılma tehlikesi de cabası.

sessiz balik dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
etipuf dedi ki...

yazı biraz ufalmış mı sanki dün bişiler daha vardı gibi hatırlıorum...
konuşmak evet rahatlatıyor ama yazmakta emın ol...sanki göndercekmişim gibi kendimi kandırıp sorasında yollamadıım bi dolu mektubum var ..hep yarın gönderırrsın dıye kendimi kandırdığım.. sora öfkemin geçtiği....yaz buraya yazmıosan bile bi yerlere mutlaka yaz...kızdığın kişiye kus öfkeni...ya da hayata seni kızdıran herneyse..küfret hatta..ama içine atma...