saf akıllı


Canım çok sıkkın ya.Dün gece arkadaşın biri moralimi acaip bozdu.Bütün gece dır dır ettim kocacığıma -yok yaa bu dünya rezil olmuş çocuk falan yapmamak lazım risk dedim hep.Sinirden kudurdum telefon açıp allah ne verdiyse diyesim geldi eşim yok dedi o mahcubiyetiyle kalsın.E kalsın bakalım ama neye yarayacak ben bi daha onu görmek istemiyorum üstüne kusmak istiyorum sadece.Kimseye iyilik yapmıcam artık salağım ben yaa bide saf saf olayı anlamadan iyiniyetli tembihlerde bulundum safım işte.Akıllı geçinen safım ben.Bir daha asla iyi niyetli olmıcam işte bu yaşta da ayak üzeri kazıklanıyorsam tüh bana.İyilik yap iyilik bul düsturu benim bozulan asabımı hiç düzeltmiyor valla.Tüm iyi niyetlerimi yargılayıp astım sanıyordum ama kaçanlar olmuş işte.Birine para kazansın diye özveride bulundum sonra o özverili uzun vadeli haliyle de bana dönüp bitemedi bide art niyetli laf yedim.Lafıda sonradan farkettim allahım yaa kadınlarda kocaları gibi düzenbaz olabiliyor ya huyundan ya suyundan olayı.Ayyyy çok sinirliyimben hala.Empati falan kurmıcam kimseyle.Sempatik olmuyor sonrası ahanda şekil ben bakınız.
Neyse aslında iyiydim ben hiiiç istemeden gittimdi o şahsada zaten.Ve zaten kurtların vadisinide kaçırdımdı.Berbat bi geceydi ama evveli iyiydi.
Depresyon ilaçlarımı almaya gerek duymadım.Nedense ilaç almadan ben bu hallerimi atlatırım gibi geliyor.Yani atlatırsam kendime hayran olucam yine.Sinirlerimi kontrol edebiliyorum.Bunun ölçüsü eşime daha az çemkiriyorum.Dişlerimi sıkma olayım oldu iki hafta dedim ya çenem yamulacak yada azı dişlerim un ufak helak olcak.Çok can yakan birşey.Engellenemeyen bir dişleri sıkma şeysi yani.O da geçti sayılır gün içinde azaldığını anlayabiliyorum.Çenem çok ağrıyordu yaaa.Konuşmadığı halde ağrıması enteresan tabi bayan olarak.
Sonracığıma eşim işine alıştı sayılır.Memnun değil ama napalım ekmek parası işte.İşsizlik çok zor.Kötünün iyisi.Morali iyi sayılır.Deli gibi kızını özlediğini biliyorum ama kimsenin yapacağı birşey yok duadan başka.Grip oldu aşkım.Gereken ilgi alakayı gösteremedim ama telafi etmeyi düşünüyorum.
Bu arada işe başlayalı beri her sabah kahvaltı ediyoruz buna çok seviniyorum.Sağlıklı yaşamak adına bişeyleri yapmaya başladık.Kahvaltı bunlardan biri.
Çook kilo aldım ya ben 1,5 metre boyuma 64 kg çok malum.O kadar da kısa değilim yav 154 cm aslında.Yürüyüşe başladık 3 gün.Hastalık sebebiyle yarım kaldı ama asla vazgeçmicez yoksa ben en ağır haliyle depresif olabilirim.Kıyafetlerimin yazlık olanların hiiç birinin olmamasına üzülmüyorum kilo vericem diye.Eğer veremezsem çok feci olacak üzülüyorum ve kafayada takıyorum.
Havalar ısınamadı bir türlü diye herkesin geyiği ama ısınamadı hakkaten.Gerçi ben güneşli terletmeyen havalara aşığım işime geliyor da arada o bulutlar çıktımı güneşin önüne bak depresyona girerim haaa falan deyip duruyorum.
Kardeşlerden ikisi kpss biri üniversite ye hazırlanıyor harıl harıl.Asabiler çok bende sabırlı abla olmaya çalışıyorum bunun dışında yapabildiğim bişi yok.Birbirimizden kaçma durumları aslında.Offf bu konu morellerimi bozuyor kapattım gitti.
64 yaşına rağmen hala girişimci aktif babacığım kredi çekip çok sevgili dükkanını iki katlı yapmaya karar vermiş.Hatta çekmiş inşaata bile başlamış.İlk duyduğumda delirip dakikalarca ağlamışlığım var.64 yıl değişmemiş adam değişmez ölümlü dünya diye başlayan cümlelerle kendimi teselli etmeye ve mevzu üzerine düşünüp konuşmamaya çalışıyorum.Zaten o dükkanıda dükkanın yerinide yapılan işide asla onaylamadım.Babam dağdır ben küskün tavşan.Lakin babamdır işte çok severim kendilerini bide çok kızgınım.Yaşlanmadı adam yaa yaşlanamıyor yani çekilemiyor bir köşeye.Bir torun versem diyorum belki anlar ama sırf bundan da çocuk yapılmaz demi.Offf babacığım benim.Babamın hayatı romandır aslında ama yazan yok bilahare derleyip yazmak isterimde aslında.
Ve bu blog günlük misali yaşadıklarımı unutmamak üzre tutulmalı.Herbişeyi yazıcam artık.Zaman akar gider işte.Kaydetmek lazım.Ne demiş bir düşünür Yazmak insanın ölüm korkusundan egosundan gelirmiş.Yada anafikri buydu vecizeninde aklıma gelmedi işte.
Bide neymiş SÖYLESEM SÖZ OLUR DEMESEN İÇİNDE KÖZ OLUR.
Amaaan söz edecek kimse yok nasılsa çünkü artıkın takip edilmiyorum.Rahatça yazabilirim.
Ondan sonracıma bende bugün grip oldum üstünüze afiyet.Habire hapşırık vs...
Maddi sıkıntı dışında hayatın güzel zamanlarını yaşıyoruz.Haa bide çöp eve dönen yuvamız hariç.Canım kocacım bişicik demiyor.Ama bu hafta sonu misler gib yapcam evimi tabi grip yatırmazsa.Hoş kaç haftardır aynı şeyi söyleyip duruyorum.Hele pzt yağmur yağdımı hah bak iyiki camları silmemişim diyede böbürleniyorum.
Bide dün arkadaşım M bana pazardan iki tane penye almış sevindim.Beraber işten çıkınca oda bende evde sucuklu yumurta yapıp bi güzel yedik.Ohhh şifa olsun.
Asayiş berkemal efendim.
Allah herkeslere ağız tadı versin...

Hiç yorum yok: