çanakkale

Biz 10 mayısta çanakkale gezisine teşrif ettik.İşyeri düzenlediği için teşrif oldu birazcık.Neyse günlerdir evde durup durup konusu açılan mevzu gezi.Ağzım da yamulmadı şükür küfür etmekten.
Şimdi çanakkaleyle küfür ne alaka dersek.Alaka geziyi düzenleyenler.Nurcular hakkında kesin kanaatim oluştu artık.Şöleki üzerlerine kusmak istiyorum the and.Her yerdeler stop.Din diyaneti şahane kullanıyorlar pes.Gezi boyunca şok şok şok oldum.Olduk yani.
Organize işler kardeşim.
Ve ben anladım ki bu organizasyon f.gülen in yapacağı türden değil.İşin içindeki işler çok başka.
Virüs gibi yaygın haldeler ortak payda para.Hepsini birleştirivermiş.
Dinin direği namaz fakat pek yaslanılmayan bir direk bunlarda yanlarında taşıyorlar sadece alışverişte görünsün diye.O kadar portatif yani.
Ve çocuk yaparsam nerde nasıl koruyacağım bunlardan hesabını yaptım.Ama zor yani.Köy hayatını da sevmem.O kadar vahim malesef.Çok üzüldüm.İllegalize yollardan para bile aldılar bizden.Annem 56 ya bağlamak lafını kullanır öle oldu.Parayı verdikten sonra dank etti ama sinirlenmekten başka bir işe yaramadı.miktar 10+1,5 ytl ama enayi yerine konmanın ağırlığıyla epey bir dokundu bize.Yurdumun saf insanlarından 2 numunede biziz işte off off.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------


FAKAATTTT:


ÇANAKKALE başka bir yer başka bir ruh.Boyut değiştiriyor insan.İnanamıyor.Önlerinde saygıyla eğiliyorum tüm şehitlerin ruhları şad olsun.
Aklın izahat veremediği durumlar olmuş orada ve bizler burada laylaylomla hiç layık olamıyoruz.
Şehitler yattıkları yerden kalksalar bunun için değildi mücaledemiz der kahırdan ölürlerdi herhalde.
Her fırsatta bir daha gitmeye karar verdik.Tam idrak edemedik gezerken çok acele oldu.Her köşede bi yaşanmiışlık var orda öğrenecek çok fazla şey var.Her gencin 15 yaşında mutlaka gidip görmesi gereken yerler.Hatırlanmak için gidilmesi unutulmaması gereken yerler.Bir dolu şey gördük yaşadık.Gereken bakım ve düzenlemeler hep eksik.İnsanımız çok pis malesef.Türk her yerde yapıyor işte türklüğünü.Ayrıntılı halini aklıma geldikçe sonradan yazacağım.İnşallah ikinci gidişimizde olur.Çok çok etkileyici yerler herkese tavsiyem ilk fırsatlarında gitsinler sonra yine isteyecekler eminim.Allah bu vatana böyle şeyleri madden ve manen bir daha yaşatmasın.Düşmanlara hiçbir yerde fırsat vermesin.Amin.

Tebdili mekanda afiyet varmış hakketten.6 yıllık evlilikte balayı yoktu en fazla günübirlik istanbula mal almaya girmişliğimiz oldu bir kez eşimle.Sonra bu gezi.Eşimle gezmek çok keyifli.Buna çok sevindim.6 yılda mı anladın dersen evet çünkü şehir dışı seyahatlerde değişik huylarıda görürsün.Benim kocam uyumlu cömert genç dinamik falan yani.Tam bana göre.Bir gün şartlar elverişli olunca acaip eğleniriz biz artık biliyorum.Rahatladım bu mevzuyla alakalıda.Benim kocam dünyanın en en şahane kocası allah bozmasın.
Böyle yani.24 saatlik bir gezide bir dolu şey öğrendik.Şaşırdık,korktuk,sevindik,sevindirik olduk,terledik,kaybolduk,çaktırmadan küfür ettik,kendimizi tanıdık,vatan kutsaldır hatırladık,temiz hava aldık,vapura bindik,vs vs vs.Velhasıl güzeldi .

Hiç yorum yok: