heeerr yeerdeeee treeen vaaarrr....


İyi değil moralim bi kaçgündür.Kocayla kötüyüz çok feci hemde.Ölee akışında gidiyor.
İllaki sorun neyse bilelim ona göre yani tutumunda da değilim.
Off napıyım şeklindeyim yani hayret bana tabiki.Her tartışmadan sonra eyvah ya boşanırsak deyi bir panik bi debelenmeye dayalı saçmalardım şimdi kocaman insanlara dönmeye başladım ölee akıntı durumu sakinim yani accaaaaip.
habire gelen giden var bize.Misafirden öğğ geldi olsun iyidir diye sebebler bulmaya çalışıyorum ama hçbirşeyle eğlenemeyen ben çok sıkılıyorum.
Ayıp ama öle kimseyi istemiyorum ben.
Zaten para yok iş yok ikramlar istediğim gibi olmuyor kendi çapımda ezilip büzülmeler vs vs .
Gerçi misafir 9 rızıkla gelir birini yer 8 i kalırmış ya kalanlar pek işe yarar değil işte ne hikmetse töbe töbe yaw.
Ama öle yani kuru bakliyat yerine pasta çikolata yoğurt içecek falan gibi rızık olarak kalsa şahane olacak ama tercih hakkı yok sanırsam bu olayda.
Herkesler tatile giderken annemlerde bu herkeslere katıldı biz böle burda nöbetçi şehir bekçisiyiz işte.Beni çağırdılar sığıntı kontenjanından istemedim koca yalnız kalmasın.
İyi değil aramız ama gider de özlemezsem diye tırtstım yani.
Kapkara gelirler bende öle bakarım.
Ben öleee bakıyorum zaten üç gündür her yere.Her yer tren oldu bana.Walla öle hakketten.
Sinirlerimi aldırdım sadece sıkılma olayı sabit.
Çok sıkılıyorum çok.
Ama sakin sakin.
Ben sıkılınca sinirlenirim sonra bişiler yaparım ama öle olmuyor işte artık.Yaşlandım heralde ben kocaman insanlar gibi oldum diyorum.Umursamıyorumda.Ben hiç kocaman insanlardan olmak istemezdim de umursamamakta değişikmiş.
İş bulamıyorum.
Torpilli şahsı hala arayamıyorum.
Evde kendimi asalak besler gibi besliyormuşum gibi geliyor.
Kimseye faydam yok.Kocama,vatana ,bütceye ,arkadaşlara, eve ,hiçbirşeye...
Herşey çok kötü yani.
Bir iş bulsam ne iyi olurdu ama yok işte.
Günlerdir dışarıda çıkmıyorum zaten.Sakinlikten de bunaldım.
Emir komuta şeklinde yaşatıyorum beni işe yarıyor yani ev toplu en azından.
-şimdi kalk kahvaltı et
-şimdi evi topla biri gelirse ev toplu görünsün
-Yemek yap kocana
Gerisi kolay üç emir var yapılması gereken kalan mesai yat uyu kalk tv ,bilgisayar uyku tv biri gelirse dinle arada he hü de dinler sansın.Öle yani.Hayat budur boştur her yer trendir malesef her yeeer treeen çuf çuf çufffff.....
Değiş tonton diyorum ama değişmiyo şimdilik hayırlısı bakalım:şimşek çakacak bi yerden ama nerden hangi trenin arkasından bekliyorum....

7 yorum:

sessiz balik dedi ki...

ya ben okuyunca sana bisürü şey demek istiyorum ama biliyorum ki nafile kendin söyle bence gerekeni kendine , sevdiğini söyle ilk başta.

FECFAC dedi ki...

:)
:)
olayı çözmüşün sessiz balıkım
ben paralanınca gelcem seni görmelere bak ona göre:)
:)
:)

sessiz balik dedi ki...

tamam gel beklerim ; sen tren bileti almayı becer gerisini biz hallederiz.

Benim Hayatim dedi ki...

Şu sıralar sisteme bende senin kadar sövüyorum. Doğar doğmaz bir okul tutturuyorlar bitirdiğinde elinde birşey yok. Allahın salakları paraları sayesinde en güzel işler de kısır döngü gibi.

etipuf dedi ki...

HOŞGELDİİİİN:)
BEN DE ARTIK BIRAKIP GİTTİN SANMIŞTIM....
***
ÜZÜLME DEMİCEM ÜZÜL ÇÜNKÜ İNSAN SONUNDA ÜZÜLÜR POZİSYONDA OLMAYA ALIŞIYOR...BİZ SENİ ÇOK ÖZLEMİŞTİK..
SEN BENIM İLKGÖZ AĞRIMDIN UNUTMA!!!
YENİDEN HOŞGELDİN...

FECFAC dedi ki...

Sessizbalıkım teşekkürler kimbilir olur mu olur.

Mücevher kutusu , bencede sende

Butejoy , Gitmedm burdaydım takipteydim herdaim.Seni birazcık unutmuş gördümdü ama neyse :) Hoşgördük...

etipuf dedi ki...

gittin sandım benım sebebi halım oydu ama meraaam devam edıyordu seni ..bak gene de ara ara bakıodum belki gelirsin diye..geldin farkettım hemen yazdım...hoşgeldin sevindim:)))))))))))